رنگارنگ


رنگارنگ
<$BlogPageTitle$>
About




سلام به وبلاگ ما خوش اومدین لطفا نظر بزارین اگه نظر ندید خیلی ناراحت میشیم با همه تبادل لینک میکنیم بی معرفت نباشین و همیشه سر بزنید ..... حالا از وب دیدن کنید ....

leave some drops.

Archive


Category


♥(ˆ⌣ˆԅ)

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->



چترفراموشی

کــد کــَج شــُدَنِ تَصــآویر

کلبه تنهایی من

♪ پانوق ما دوتا ♪

میسی عکاس

میسی عکاس


parsskin go Up

Up Page


Pink Transparent Star آيکـُن هاي ِ دختره

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آیکـــون هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

آیکـــون هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

دخترونه & پسرونه

دخترونه & پسرونه

طنز های جالب برای دختر و پسر

به هزار امید از نامزدم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟ برگشته می گه: قیافه و هیکل که نداری، بچه مایه دارم که نیستی، اخلاقتم که گند، به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!

 

======================================

گویش دختران در سال ۸۱: عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی؟ قربونت برم

گویش دختران در سال ۸۶: عزیزم، عشقم چرا ناراحنی؟ قلبونت برم

گویش دختران در سال ۹۱: عجیجم، عجقم چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم

گویش دختران در سال ۹۶: دیبیلیم، عولوپولو، بیلی بولونات!

======================================

پسره به دوست دخترش اس ام اس می ده: عزیزم! میای خونه مون؟ اگه موافقی عدد ۱ رو وارد کن اگه مخالفی عدد ۳۱۴۱۷۱۹۲۰۲۳۴۵۷۸۹۰۷۶۶۴۶۴۶۵ ۵۵۴۵۵۵۴۵۵!

======================================

من تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه!

======================================

بقیه ادامه مطلب...زود برو..بدو..زود باش..رسیدی خبر بده..(نظر)

======================================

از مهم ترین مزیت های زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی، “تقسیم پشه ها” بین اعضای خانواده است!

======================================

رفتم بغالی، می گم نوشابه بزرگ می خواستم. طرف می گه منظورت خانواده است دیگه؟

گفتم :پـَـ…

گفت: پـَـ نه پَــ و زهر مار بی شخصیت! چیه یاد گرفتید شمام هی می گید پـَـ نه پَــ؟

گفتم می خواستم بگم پنیر هم می خواستم.

بعد از کلی معذرت خواهی گفت: پنیر بسته ای؟

گفتم: پـَـ نه پَــ! متری بده! و فرار کردم!

======================================

مشترک گرامی! شما برنده یک عدد همسر شدید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت:

شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید.

با تشکر، شرکت بشین تا بیاد!

رسیدی؟؟یادت نشه بگی..نگرانتم اخه..البته میدونم که ادامه مطلبی در کار نبود ولی خوب.....

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:22---2 آبان 1391


گلم منو با اسم وبم بلینک بعد بگو منم بلینکم خوو؟
پاسخ:خوو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, | 17:20 | ترنم |